Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Sophia H - 11 januari 2014 12:58

Hellu Guys, I'm here.
Så mycket har hänt sen julen och jag hoppas att alla har haft en bra jul och nyår samt ett bra jullov och inte glömma att nu lever vi i ett nytt år.
' glad blick ' 200000111144444! :)
Inte så långt in i framtiden.. Menade
2014, jag såg er blick där. ( även om det inte är möjligt... )
Iallafall, jag fick massa saker som pengar... Pengar... Presentkort... Kläder... Pengar.....

Japp, pengar fick jag mycket av.
:P
Ja, jag fick även bra minnen. Bra råd och ett bra 2013, även om det var ibland dåliga ögonblick.
Jag blev kär, krossad, sårad och älskad. Men det är sånt som de är, man kommer få sitt hjärta krossad tills man hittar den rätte. Och då ska man ta vara på de och inte låta något hindra kärleken... :)

Okej, dom här dagarna har jag varit upptagen. Och då menar jag att chilla och glömma bort sakerna jag skulle verkligen göra och då dom sista dagarna får jag panik och stressar mig för... Att jag inte gjorde de jag skulle på julen. Vilket smartskaft jag är! :P Men det är en sån jag är. Jag vet inte om ni människor gillar att läsa min blogg, men snälla ni kan väl skriva på kommentarerna vad ni tycker. :)
Okej! Jag ska idag på bio med en awesome kompis och vi ska se på The Hunger Games: Catching Fire ~ Hoppas ni har det bra och vi kanske hörs i nästa inlägg eller på Facebook eller instagram eller all sociala nätverk. Bye! Bye! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my new blog~

Forever Young & Keep dreaming even how old you are~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards