Alla inlägg under september 2013

Av Sophia H - 26 september 2013 23:06

Helluu, Heaven here. I gonna do this on english this time... I think the School is just boring, i don't like to use My time No More to the school. But i have played Games and paint and watch pewdiepie and Much more.

I got a new game called Remember Me, i like the action in it and i think they would make a movie about it or at least make a second game about it. I can't Wait to the game -
Beyond: Two souls.
I find it very Good when i have watch the trailer.
Sorry for My bad english, but that's life. You can never be Good at everything.

And this two Games are awesome. This was all for today, Good bye. See yah.

Av Sophia H - 8 september 2013 11:36

Hellu.. Heaven Here, alltså fyfan så mycket drama det finns i världen. Men man får väl vara van med det, jag bråkade med min kompis och vår vänskap är så över, alltså jag försökte hjälpa henne men ändå så tror hon att jag är elak mot henne.. Iallafall, jag försöker le och vara glad även om det inte går så bra, förut brukade jag vara ensam i min förra skola, men nu känns det inte att jag kan vara de..

En sanning, jag kan vara extremt blyg. Tills någon skulle vilja prata med mig, ställa frågor eller något sånt. Har aldrig varit den som kan få vänner lika fort som er alla... See yah

Av Sophia H - 1 september 2013 16:15

Hellu, Heaven here.. Det har varit så mycket att jag har helt glömt bort min blogg. Har haft annat att göra.

Varit ute med vänner, pluggat och massa annat.

Målning av mig. :) aja, vi hörs eller syns. Bye bye

Presentation


Welcome to my new blog~

Forever Young & Keep dreaming even how old you are~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards