Alla inlägg under november 2013

Av Sophia H - 21 november 2013 13:45

Hellu Guys, hoppas ni mår bra. Japp, heaven here. Det är trevligt att skriva blogg, men jag vet inte om jag har tid. Jag kanske har ledig tid men det blir till andra saker. Men iallafall.

Livet är som det är, men man får göra sig redo för nästa hinder. Iallafall! Vad jag gör på fritiden är att läsa och spela GThotel. Det är ett online spel, super roligt. Heter Amirella där. Ni som spelar kan också Adda mig och kanske säga att ni läser min blogg. Man vet aldrig. Det var väl allt för idag kan man säga, fanns inte så mycket att säga. Men vi hörs, eller syns eller något sånt. Bye bye ^-^ tack för att du läser denna blogg. <3

Av Sophia H - 6 november 2013 23:31

Hellu, Heaven Here.
Jag brukar inte hålla på och blogga för ibland känns det som ingen kollar men när jag ser besöksstatistiken så blir jag ganska glad att ni kollar. :) betyder ganska mycket, för jag har ibland en dålig självförtroende och sånt efter att jag blev mobbad i skolan.

Detta är jag och min bästa vän Gabriella, men alla kallar henne Gabbi. Fast jag skulle försöka kalla henne Bella. Jag är personen med mobilen, inte den finaste personen men jag är nöjd hur jag ser ut. Många säger att jag ser söt ut. Hon och jag ska börja vloga. Vi har en instagram som heter: Raandomstuff
Och vi har även börjat med en bloggsida men den har inte varit aktiv, Jag har funderat att börja med youtube kanal, där jag kan lägga ut videos om allt möjligt. När jag spelar, pratar, ger ut åsikter och när jag ritar. Som detta.

Kanske inte fint, men jag är stolt över mig själv. Om ni har frågor eller åsikter om denna blogg eller bilderna så kan ni skriva i kommentarerna, ni kan följa min instagram: Heavenofangels
Bye bye. :)

Presentation


Welcome to my new blog~

Forever Young & Keep dreaming even how old you are~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards